Λογιστική Υποστήριξη

  • Μηχανογραφική τήρηση απλογραφικών και διπλογραφικών βιβλίων στα γραφεία μας ή στην έδρα της επιχείρησης (Εμπορική και Λογιστική διαχείριση)
  • Οργάνωση, επίβλεψη και εποπτεία εσωτερικού λογιστηρίου – Εβδομαδιαία προσωπική επαφή
  • Προσαρμογή του λογιστικού σχεδίου στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε επιχείρησης
  • Άμεση υποστήριξη σε τακτικούς και έκτακτους ελέγχους
  • Σύνταξη μηνιαίων και ετήσιων οικονομικών αναφορών (Reports)
  • Σύνταξη ταμειακών ροών (Cashflow)
  • Σύνταξη και υποβολή των περιοδικών δηλώσεων ΦΠΑ, των ανακεφαλαιωτικών πινάκων ενδοενωσιακών παραδόσεων/αποκτήσεων (VIES) και των δηλώσεων Intrastat
  • Σύνταξη και υποβολή δηλώσεων μηνιαίων και ετήσιων παρακρατούμενων φόρων (ΦΜΥ, ΦΕΕ, Μερισμάτων κ.λπ.)
  • Εργασίες τέλους χρήσης
  • Διεκπεραίωση όλων των συναλλαγών με το Δημόσιο (Δ.Ο.Υ., Ασφαλιστικοί Οργανισμοί, Γ.Ε.ΜΗ., Περιφέρεια, Επιμελητήρια, κ.λπ.)
  • Ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ – MyDATA
  • Αρχειοθέτηση παραστατικών και εγγράφων (Φυσικό και Ηλεκτρονικό Αρχείο)

Καλέστε μας ή στείλτε μας email

phone

Τηλέφωνο

+30 6984039235​

email

Email

info@prime-tax.gr

Scroll to Top
Μετάβαση στο περιεχόμενο